luni, 2 mai 2011

Dieta anti-acnee

Mi se intampla de fiecare data cand ies din tara. Aerul, apa, clima, toate la un loc sau separat isi fac efectul asupra mea umplandu-mi fata de cosuri. Prin aceeasi situatie trec si acum cand imi impart timpul intre storsul cosurilor, dezinfectarea lor si intinsul cremelor.

Se intampla de 5 zile si rezultatele sunt imperceptibile. Inadmisibil, mai ales ca saptamana viitoare am o intalnire de foc. Nu imi ramane decat sa apelez la ultima solutie in lupta cu cosurile – dieta anti-acnee.
Desi dieta de care va vorbesc este destul de controversata, exista dovezi ca regimul alimentar influenteaza sanatatea pielii. 
 
S-a demonstrat stiintific ca este mai simplu sa controlezi acneea daca elimi din alimentatie sau diminuezi consumul de grasimi animale, oua, dulciuri sau orez alb. 
 
Lovita de puseul acneic incep chiar de azi sa consum alimente cu indice glicemic scazut. Am umplut un bol cu varf cu capsune, zmeura si toate fructele rosii pe care le-am gasit pentru ca furnizeaza substante protectoare pentru piele. 
 
Si produsele lactate se afla pe lista neagra din cauza legaturii dintre ele si cosurile care mi-au impanzit fata. Asadar elimin laptele dar nu si cerealele, pentru ca am nevoie de ele. Hmm..doar n-o sa le mananc goale ? Stiu. Solutia sta in laptele vegetal. Nu e gustos, recunosc, dar as face orice acum pentru un ten curat.
 
Uitandu-ma la tot ce ramane pe lista, nu ma pot abtine sa nu compar dieta care ma va scapa de cosuri cu o reteta  de slabit. Poate chiar asa si e.
 
Dieta anti-acnee. O dieta de slabit rapida si eficienta cu dublu impact : ten curat si kilograme in minus.