duminică, 13 februarie 2011

Aerobic cu Valentina Pelinel


Valentina Pelinel a lansat primul sau DVD de aerobic „Esti asa cum vrei sa fii!”. Realizat impreuna cu Luminita Nicolescu, dvd-ul cuprinde un program complet de antrenament pentru toate grupele de muschi.
Valentina Pelinel marturiseste ca nu era o fire sportiva de felul ei, dar ca a invatat cu sprijinul Luminitei Nicolescu cat de important este sa faci miscare pentru a-ti mentine corpul frumos, dar mai ales sanatos. Si asa au realizat impreuna 68 de minute de exercitii pe care oricine le poate realiza acasa. ">" - acesta este motto-ul care m-a ajutat intotdeauna sa ma autodepasesc. Chiar atunci cand, ca orice om, credeam ca nu pot face fata ispitei, aceste cuvinte mi-au dat curajul sa rezist si sa inteleg ca viata e frumoasa cand o controlezi tu pe ea, nu ea pe tine,"  povesteste Valentina Pelinel.
La evenimentul de lansare a DVD-ului, au participat o multime de vedete dintre care unele o au deja ca antrenoare pe Luminita Nicolescu. Andreea Raicu si Roxana Iliescu sunt doar doua dintre ele. "Chiar daca toate elevele mele ma admira pentru felul in care arata corpul meu, conformatia si metabolismul primit de la natura m-au ajutat, dar a contat efortul si ambitia mea de a trai tot timpul in perfecta armonie cu corpul meu. Miscarea m-a tinut mereu departe de boli si de tentatiile alimentare. Sunt foarte mandra de Valentina si in general de toate elevele mele care o data ce au prins microbul miscarii, au reusit sa isi mentina mereu o forma fizica perfecta" considera Luminita Nicolescu.
Dvd-ul poate fi cumparat din 25 noiembrie in toate hypermarketurile Carrefour. Pret promotional 49,90 lei.
Pentru mai multe imagini de la evenimentul de lansare click aici.