marți, 7 decembrie 2010

Pui la rotisor

Ingrediente

  • 1 pui
  • 16 aripioare
  Condimente:
  • boia dulce
  • sare
  • piper
  • busuioc

Mod de preparare

Condimentele se amesteca toate.
Dupa ce am spalat bine puiul si aripioarele, le ungem bine cu amestecul de condimente si dam la frigider circa o ora.
Lasam la frigider la marinat pentru a-si lua din aroma condimentelor.
Dupa ce a stat la marinat, am inceput cu puiul. Se baga pe tepusa de la aragas iar apoi ii legam picioarele de capatul tepusei, cel care da spre usa cuptorului. Legam astfel incat puiul sa nu se alunece si sa se roteasca aiurea. daca nu-l legam riscam sa nu se invarta pe toate partile si sa nu se faca egal.


La aripioare am improvizat putin mai mult.
Pentru a le tine fix pe tepusa rotisorului, am pus o tija de inox pe care am fixat-o la capetele tepusei. Sper ca pozele sa fie destul de explicite. 
Ideea este sa face in asa fel incat carnea sa nu se invarta pe tepus. Tepusul trebuie sa invarta carnea.



Bagam in cuptorul preincalzit.
Sa nu uitam sa punem o tava cu apa sub carne.



Se lasa la foc mic pana cand se rumeneste frumos.
Se serveste atat cald cat si rece.



                                                                  Pofta buna!