miercuri, 1 decembrie 2010

Ochiuri in rosii invelite cu prosciutto

Ingrediente

  • 3 oua
  • 3 champignon mari
  • 3 rosii mari
  • 9 felii prosciutto
  • ulei
  • sare,piper

Mod de preparare

Am facut focul la cuptor pe 250 gr.
Rosiile le-am bagat in apa clocotita 1 sec.si le-am decojit dupa care am taiat ca un capacel si le-am scobit.
Intr-o tava am pus hartie de copt si am asezat cele 3 felii de prosciutto in forma de T toate plecand din acelasi punct.peste am pus rosia in care am asezat cu grije oul crud,am pus sare,piper si am acoperit cu feliile de prosciutto.Am picurat cativa stropi de ulei si am dat tava la cuptor (250 gr.)pt.10 min.
Intr-o tigaie am pus 3 lg.ulei si am calit usor ciupercile taiate julien(cca 1 cm grosime),dupa care le-am sarat si piperat.
Pe o farfurie am asezat ciupercile in forma de floare si deasupra rosia.

Pofta buna!!