duminică, 13 februarie 2011

Cum sa-ti ondulezi parul cu placa

Prietenele obisnuiau sa apeleze la mine sa le ondulez parul pentru ocazii speciale. De curand, insa, una dintre ele a descoperit un filmulet pe youtube, a invatat cat de simplu e sa-ti ondulezi parul cu placa si numarul programarilor mele pentru coafat s-a redus. Mai mult decat atat, odata cu aceasta descoperire, mi-am mai dezvoltat si eu calitatile de hairstylist amator.
Parul meu nu e nici drept, nici ondulat. Asa ca placa primita cadou cu ani in urma ma ajuta sa-mi linistesc parul rebel de fiecare data cand consider ca este nevoie. Dupa ce am invatat sa-mi intind parul, am aflat ca, tot cu ajutorul ei, pot sa-mi si ondulez parul. Am invatat cum se face asta, iar filmuletul descoperit de prietena mea m-a ajutat sa ma perfectionez. Iata cum!
Pentru a incepe operatiunea ai nevoie ca parul tau sa fie proaspat spalat. Altfel risti ca acesta sa se ingrase rapid dupa ondulare. Ar fi ideal sa ai la indemana si un produs special creat pentru a-ti proteja parul de caldura. Acesta se pulverizeaza pe fiecare suvita inainte de a folosi placa. Mai ai nevoie de un pieptene si un spray cu fixare flexibila.

Cum se fac buclele?

Separa-ti parul pe suvite subtiri pe care e indicat sa le piepteni inainte de a le ondula. Prinzi placa pe suvita de par aleasa, nu foarte aproape de radacina. Invarti suvita o data in jurul placii si, apoi, invarti placa pana ce partea libera a suvitei este in jos si atunci tragi usor de placa spre varfuri... si gata! Vei obtine o suvita ondulata. Stiu! Fara ajutorul imaginilor, lucrurile par complicate, insa nu sunt. Asa ca urmareste de cateva ori filmuletul intre secundele 14 si 41 si vei deslusi misterul. Poti exersa la inceput cu placa neincalzita pentru a invata miscarile.
Dupa ce termini de ondulat parul, aplica fixativul pe par de la o distanta de 30 de centimetri. Pentru a obtine un efect natural al buclelor trece-ti usor degetele prin ele pentru a le separa putin, dar cu grija pentru a nu crea un efect dezordonat.
Daca ai rabdare sa urmaresti intregul filmulet (si-ti recomand sa ai), vei mai descoperi cateva trucuri folositoare pentru o coafura cu bucle. Cum sa obtii volum la radacina prin taparea parului este unul dintre ele. Eu una nu apelez la aceasta metoda pentru ca nu simt ca e nevoie pentru parul meu, insa tie poate iti este utila informatia.