miercuri, 8 decembrie 2010

Tarta cu piept de pui

Ingrediente

  • 150 ml apa,
  • 250gr faina,
  • 1 lingurita sare,
  • 1lingurita drojdie uscata(eu am pus proaspata12 gr)
  • 1 lingurita zahar,
  • 1 lingura ulei.

  • Pt umplutura:
  • 1/2piept pui,
  • bacon afumat (eu am pus asa dupa ochi),
  • 3 ciuperci mari,
  • 2 oua,
  • 100 grame smantana,
  • 100 gr cascaval,
  • 2 linguri suc rosii,
  • 2 catei usturoi,
  • sare,
  • piper
  • oregano.

Mod de preparare

Drojdia se amesteca cu putina apa calduta si zaharul si se lasa la dospit 10 minute. Intr-un bol punem faina sarea si uleiul, drojdia si restul de apa si framantam pana ce devine un aluat elastic, lasam 30 minute la dospit. Dupa ce aluatul a dospit il punem  in forma de tarta unsa cu ulei, ungem aluatul cu sucul de rosii amestecat cu usturoi pisat si oregano, punem pieptul de pui (eu l-am rumenit putin in ulei si l-am lasat putin la racit apoi lam pus peste aluat) punem si baconul, ciupercile. Saram si piperam dupa gust . Oule se bat bine se pune smantana peste oua se amesteca si se toarna peste umplutura si dam la cuptor.
Lasam pana se rumeneste si scoatem afara si punem cascavalul deasupra si mai bagam  la cuptor pana ce se  rumeneste.