duminică, 19 decembrie 2010

Jucarii educative



In urma concursului organizat de Edukid, la care am luat locul 2, revin cu un articol despre  jucariile educative si importanta lor in cresterea copiilor.
Ca si premiu eu am ales Sa invatam ceasul si Animalele salbatice si domestice si pot spune ca, chiar sunt incantata de ele. Nu am copiii, insa mi-a facut placere sa le daruiesc nepotelului meu care le-a primit cu mare drag si care este foarte incantat de ele. Prin joaca reusim sa invatam copiii sa isi dezvolte abilitatiile.
Echipa Edukid jos palaria - a 2-a zi dupa plasarea comenzii mele mi-a fost si livrata. Sunt foarte prompti, iar produsele oferite sunt de calitate.
Recomand cu incredere la toti parintii si nu numai!
PS: Aboneaza-te la newsletter si primesti un cupon de reducere de 5% - Edukid