luni, 30 august 2010

La Multi Ani, USBmania!


Iubesc muzica…. Ador sa imi bubuie bass-ul in urechi…Imi plac distractiile, imi place sa fac lumea sa se simta bine...

Asa ca, alaturi de acel laptop as merge pe plaja din Costinesti, m-as instala confortabil si... sa inceapa Party-ul!!!

Faptul ca nu am avea conditiile unei discoteci (lasere, spuma, reflectoare...) nu ma sperie, atat timp cat am alaturi globul cu plasma (http://www.usbmania.ro/cadouri-usb/glob-cu-plasma.html ) si nici nu deranjeaza pe nimeni mai ales ca la noi distractia e moca.. Spectacolul de lumina care il creeaza globul nostru este indeajuns de captivant pentru a atrage privirile celoralalti. Dar parca degeaba ai glob, daca nu ai muzica...

Asa ca, pentru inceput as alege niste melodii prin care sa-i introduc pe toti cei prezenti in atmosfera si in “lumea mea”, ca mai apoi sa trecem si la melodii mai serioase.. Dar hopa!!! Apare prima problema.. Anumiti baietzi care au venit sa petreaca alaturi de noi si-au amintit ca ei erau initial cu prietenele... dar asa e cand esti ademenit de niste super animatoare si de o muzica de top... Ii rezolvam... butonul de panica ( http://www.usbmania.ro/cadouri-usb/buton-panica.html ) cu siguranta ii va linisti... Ce se va intampla dupa, numai ei vor sti!

Deoarece o seara ca aceasta nu poate fi usor uitata, facem si niste poze, care mai de care mai fotogenici, poze pe care le vom pune pe mini rama digitala ( http://www.usbmania.ro/cadouri-usb/mini-rama-digitala.html ), astfel incat, atunci cand se va sparge gasca, sa putem da fiecaruia cate una, ca doar nu pleaca de la noi cu mana goala.... iar atunci cand le vor povesti nepotiilor pataniile care le faceau ei in tinerete, sa poata avea si dovezi... Ca de Pinochio ne-am cam saturat toti!

Pe final, ne-am unii cu totii vocile si am canta din inima “La multi ani!” echipei USBmania, care a cam scapat de biberon la frumoasa varsta de 3 anisori si care se pregateste intens pentru gradinita, echipa care de altfel ne-a dat ocazia sa iesim din cotidian macar pentru cateva minute si sa patrundem in frumoasa lume a viselor.... vise care pot deveni reale atat timp cat credem in ele!

Multa bafta pe viitor!!!

Va pupa dulce, a voastra DJ-itza... Jullya!!!!